Bu sene Spor Toto Süper Ligde şüphesiz en dikkat çeken konu stadyumların zeminleri olsa gerek. Hele bu hafta İzmir Atatürk Stadyumunun zeminini gördükten sonra sanırım herkes bu kadarı da Pes dedi!! Şimdi teker teker incelediğimiz zaman şuan Sivasspor ve Bursasporun stadyumlarının zeminleri iyi durumda, Ali Sami Yen vasat, diğerlerinin hepsi çok kötü durumda. Benim anlamadığım konu TFF'nin bu konuda hiçbir denetlemesi yok mu? 2.5 ay boyunca bu takımlar nasıl hiç mi bakmıyorlar zeminlerine? Bakın şampiyonlar Ligi denetlemesi geçiren Bursaspor 2 ay da stadı ne hale getirdi? Üstelik onlar stadyum kapasitesini 18000 den 25000'e çıkarttı. Demek ki istenince 2.5 ayda kolayca bu sorunlar giderilebiliyor. TFF süper ligin marka değerini artırma adına çok önemli adımlar atıyor ama yetmez bu konunun da üzerine gidilmesi lazım kesinlikle. Klup takımlarımızı da anlamak mümkün değil. Tonlarca para yatırıyolar futbolcu transferine ama kendi stadının zeminlerine hic bakmıyorlar.
Mesela, insanın inanası gelmiyor, İzmir gibi bir şehrin en büyük stadının zemini nasıl bu durumda? hem de daha eylül ayında!! Türkiyenin en büyük stadına olimpyat stadına baktığımızda durum daha da vahim. Ligler başladı hala ama hala İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı onarımdaymış!! İnönü stadı desen zaten konserler vs. yüzünden berbat durumda. Bu konser olayı da tam bir komedi. Konserden 3 5 kuruş para kazanıyolar ama hiç düşünmüyorlar mı acaba milyon dolarlık futbolcular sakatlansa nolcak diye? Şükrü Saraçoğlunu anlam veremediğim şekilde düzeltemediler henüz(Sanırım stad dere yatagında olduğundan extra bir çalısma gerekiyor).
Türkiye futbol alanında gerçekten son 20 yılda çok ilerledi ama ilerlemeyen birşey var o da profesyonel yöneticilik. Böyle giderse biz kaliteli futbolcularımızı bu patetes tarlalarında daha çookkkk heba ederiz!!!


halı sahada top koşturmaktan gurur ve mutluluk duyuyorum. En azından milyonlarca kazanmıyorum , ama sağlığıma kastedecek zeminde de oynamıyorum :)
YanıtlaSilbu konu derin bir konu, alman 3. ligi , ingiltere 5. ligi bizim stadyumlarımızdan gerek seyirci gerek zemin açısından kat kat iyidir...