Sayfalar

3 Ekim 2010 Pazar

Erdoğan: Her mezun iş bulacak değil!!!

  Gün geçmiyor ki başbakanımız insanlarla alay edecek bir söz etmesin! Başbakan Erdoğan, “Bizde ne yazık ki üniversiteye yerleşen öğrenci hayatının artık garanti altına alındığına inanıyor. Dünyanın hiçbir yerinde her üniversite mezunu işe yerleşir diye kural yok” dedi. 

Peki acaba biliyor musunuz Sn. Erdoğan şuan üniversitelerin durumunu?Niye hiçbir üniversite yetkililerinin görüşünü almadan o üniversitedeki kontenjanları artırıyorsunuz?Niye o zaman her şehrimize üniversite yaptınız?  Açılan yeni üniversitelere akamademik hoca atayabiliyor musunuz? 

Türkiye de çoğu üniversitede Eğitim fakültesi var ve binlerce öğretmen buralardan yetişiyor. Mahalledeki 5 yaşındakı çocuk bile biliyor okullarımızda ne kadar öğretmen açıgı oldugunu. Pek niye her sene açılan kadro sayısı ile ihtiyac sayısı neredeyse 4te 1 oranında? Sonra bu eksiklik öğretmenlerimizi ''Ücretli öğretmen'' olarak çalıştırarak karşılanmaya çalışılıyor. Sonra da kalkmışsınız ''her mezun iş bulacak değil'' diyorsunuz. Kusura bakmayın her ile üniversite açarak, insanlara saçmasapan vaadetlere bulunurak, belediye başkanlarınız parklar, bahçeler yaparak bizi kandıramassınız. Evet  ekibiniz  çok çalışkan  ama sadece insanları kandırma ve enayi yerine koyma konusunda!!!